Pomoc
Umów wizytę
Kliknięcie w opcję Umów wizytę przeniesie użytkownika do panelu wyboru komórki organizacyjnej i dostępnych lokalizacji.
W tym panelu podana jest lista wszystkich placówek w których użytkownik posiada możliwość umówienia spotkania. Możliwe jest ukrywanie/wyświetlanie niedostępnych kalendarzy w module wizyt oraz dostępna jest wyszukiwarka kalendarzy.
Gdy w danej lokalizacji znajduje się wolny termin system pozwala na umówienie spotkania za pomocą przycisku .
W przypadku braku wolnego terminy, przy podanej lokalizacji użytkownik otrzyma wiadomość o braku dpstępnych terminów.
Po wybraniu odpowiedniej placówki, wyświetli się okno z dostępnymi terminami wizyt:
Aby wybrać interesujący nas termin, należy kliknąć w godzinę przyjmowania wizyt pod odpowiednią datą.
Gdy użytkownik wybierze terminy wizyty, musi jeszcze uzupełnić kilka informacji.
W zakładce Szczegóły wizyty wymagane jest uzupełnienie pola Cel wizyty (pole obowiązkowe). Po zuzupełnieniu tego pola niżej znajduję się zakładka Twoje dane. Należy w niej podać numer telefonu i adres email.
Co więcej, należy zaznaczyć pole z akceptacją regulaminu rezerwacji wizyt oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Można rónież zapisać dane kontaktowe w profilu.
Gdy wszystko jest gotowe, potwierdzamy rezerwację przyciskiem Umów wizytę.
Po wykonaniu tych kroków rezerwacja wizyty otrzyma status .
Status ten oznacza, że rezerwacja użytkownika czeka na potwierdzenie przez jednego z pracowników w placówce.
Gdy to się stanie, status zostanie zmieniony na .
W podsumowaniu użytkownik otrzyma wszystkie szczegóły wizyty oraz kod kreskowy do kolejkobotu.